نفرین نامه

ای دو صد لعنت بر کسانی که نمی گذارند آزاد باشیم

نظرات 7 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.mamrizzio2.blogspot.com/

تف به روحشون از سر تا ته

دری وری هامو بگم تا اینجا خلوته!

علیرضا سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

خودم مچتو گرفتم! ضمنا اون دو صد رو بکن چارصد. منم هستم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

آخ- ینی من عاشق این قالبم!
خیلی گرافیک خوب و تمیزی داره. مخصوصا که فلسفه ی طراحی و رنگش با اندیشه ی انتقادی جوره.

رها دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ http://freevar1.persianblog.ir

میشه بپرسم رو چه حساب فیل شدی؟!!!!!!!!!!!!

منیر دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ق.ظ

فیلتر شدی ؟
ببین این تازه عذاب دنیاست تو که با آسمون طرف میشی باید خودشو آماده کنی دیگه زای جان (:
...
قضا بلا بود خورد تو سر وبلاگ ... خدا کنه به جان نخوره (:
...
والکاظمین غیضا ... (:

الی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ http://manoshahr.blogfa.com/

سلام، اعتراض بزن و پیگیری کن قضیه فیلترینگتو

اول باید ثبت نام کنم و شماره ملی و آدرس و تلفن بدم تا بعد اعتراض رو پیگیری کنن! خب شما باشی چیکار میکنی؟!

ناهید یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

ای صددرصد لعنت بر اون دوستی که هی فیلتر میشه و مکان جدیدش نه از خودش بلکه باید با گدایی از این و اون بگیریم
اینجوریه که هی خواننده ی خاموشت میشم . چراغو خاموش میکنم باز :(

خب من چیکار میکردم؟! حتی به پنل وبلاگم هم نذاشتن دسترسی پیدا کنم و لینکای قدیمی رو آوردم. وبلاگ شما رو هم آدرسش رو یادم نبود...
چی بگم والا!
کاش آدرستون رو بذارین دوباره :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد